Звездните стажанти превземат телешопинга

 
 
Получател:


Твоят e-mail:

Звездните стажанти превземат телешопинга
05.04.2016

Представете си, че имате 8 минути телевизионно време, в което трябва да убедите възможно най-голям брой зрители да си купят на момента това, което им предлагате. 

Телепазарният прозорец е една от най-трудните форми на търговия, защото по едно и също време се осъществява директна продажба и реклама на продукта. Предизвикателтвото е така да се изгради комуникацията, че зрителят да пристъпи от пасивно наблюдение към активно действие и да предприеме покупка. 

 

Това е задачата на „Звездните стажанти” тази седмица. Двата отбора имат право да си избират кой продукт от каталога на клиента да продават и след като се запознаят с неговите специфики да изградят стратегията на продажби и да я реализират по най-добрия възможен начин. За всичко това стажантите имат по-малко от един ден за подготовка, никакъв опит и много ентусиазъм. Те  са популярни лица, за които представянето пред камера не е проблем, но могат ли да се справят с работата на тези зад камерите и да планират, режисират и изпълнят брилянтно 8-минутен рекламен спот на живо, който да накара хората да вдигнат телефоните и да си поръчат рекламирания от тях продукт?

 

Хуморът ли продава по-добре или докосването до скритите желания на потенциалните купувачи? Кратко и ударно ли да е посланието или да изброява детайлно характеристиките на продукта? Цифрите или човешките истории ще накарат зрителите да вдигнат телефоните?  Има ли граници, които не бива да се преминават или в името на продажбите всичко е позволено в рекламата?

 

Тези и много други въпроси ще предизвикат остри разногласия между стажантите по време на стратегическото планиране на задачата, а двамата проджект мениджъри ще срещнат сериозни трудности в овладяването на емоциите в отборите си. 

 

При мъжете изискванията всичко да е „изпилено” докрай от страна на проджект мениджъра ще накарат 100 Кила да обещае, че ще се преименува на 100 Пила, а при „Ангелите на Шарлопов” единият от съотборниците, в желанието си за победа,  ще пректачи някои граници. 

 

Най-големите изненади обаче ще дойдат с влизането на отборите в студиото на „На кафе” за генерална репетиция. Телевизионни лица с дългогодишен опит ще пропуснат ключови моменти в телевизионния бранш, докато други, които нямат толкова точна представа за функциите на хората зад камерите, ще подходят напълно адекватно и ще потърсят помощ от правилните хора. 

 

Какво се случва, когато звездите останат в сянката на камерите, кой отбор ще се справи по-добре, кого и защо ще уволни Боса ще разберем във вторник и сряда от 21 часа по Нова.

 

 

коментари (0)


 
тагове
 
 
добави в любими
 
коментари
 
добави коментар
 
За съжаление, все още няма публикувани коментари.
 
 
 
  
Какво ти се гледа?

 

реклама
реклама

 
Всички права запазени © 2009 Created by website.bg