Нова пуска нов за българския ефир риалити формат

 
 
Получател:


Твоят e-mail:

Нова пуска нов за българския ефир риалити формат
20.01.2016

През февруари, в продължение на 4 седмици зрителите ще станат свидетели на невероятните истории на осем шефове на компании. Те напускат своите удобни офиси и започват работа на възможно най-ниско ниво в собствените си фирми, напълно преобразени, с цел да не бъдат разпознати от техните служители.

 

“Шеф под прикритие“ е първата изненада за зрителите ни за предстоящия телевизионен сезон и първото предложение от изключително богата палитра от шоу програми и предавания, които сме подготвили за тях“, коментира Вики Политова, главен оперативен директор на Нова Броудкастинг Груп.

 

Хитовият английски формат се радва на огромен зрителски интерес повече от 5 години. Предаването е обиколило целия свят и е завладяло сърцата на милиони зрители от САЩ, Канада, Австралия, Израел, Австрия, Германия, Франция, Норвегия, Испания и Полша. Форматът внедрява под прикритие собственици или изпълнителни директори в собствените им фирми за седмица, за да започнат от нулата като обикновени служители. Шефовете са изправени пред огромно предизвикателство – да напуснат удобните си офиси, да сменят лъскавите костюми с работни гащеризони и да започнат работа в компаниите, които управляват на възможно най-ниските изпълнителски нива. Представете си собственик на голяма верига за бързо хранене, който започва работа под прикритие като помощник в кухнята и разносвач, при това напълно доброволно. А целта на тази смяна е големите шефове да разберат как работят техните компании и как се е променил същинският бизнес, от който се отдалечили с течение на времето и са изгубили първоначалната връзка, в резултат на мениджърската си позиция.

 

Това, което големите шефове не очакват и за което не са подготвени, са личните истории и професионалните качества на своите служители, които те откриват в резултат на по-близкото общуване с тях - откровено и без обичайните бариери. В края на вълнуващата седмица шефовете разкриват своите самоличности в емоционални срещи със служителите си. Дали служителите ще бъдат мъмрени, наказани или дори уволнени,  или напротив – повишени и възнаградени, ще зависи изцяло от тяхното трудолюбие и отдаденост, които са демонстрирали пред шефа си, без, разбира се, да знаят, че това е той.

 

В световен мащаб сред шефовете, които са се преобразили във формата и са започнали от нулата, са изпълнителните директори на DHL, Hyundai, Subway, производителите на банани Chiquita Brands International, НАСКАР, американският броудкастър DirecTV и авиокомпанията Frontier Airlines. Това ще е първият сезон на хитовото шоу в България и ще бъде продуцирано от „Супернова медия“. 

 

Как ще се справят големите шефове с изпълнението на елементарни задачи в собствените си компании, започвайки от абсолютната нула, ще разберем в първия епизод на „Шеф под прикритие“ през февруари по Нова. Следете фейсбук страницата на предаването за актуални новини. 

 

 

коментари (0)


 
тагове
 
 
добави в любими
 
коментари
 
добави коментар
 
За съжаление, все още няма публикувани коментари.
 
 
 
  
Какво ти се гледа?

 

реклама
реклама

 
Всички права запазени © 2009 Created by website.bg